#CRYPTONATION in the NETHERLANDS 🇳🇱 Let's get together?

IS this legit Dutch House music, y’all?

Post your favorite Dutch music, alsjeblieft :blush:

I like this mix too…

Gotta do my laundry now, you know, with my clothes :smile:

Hey allemaal,

Ik heb een forum gemaakt genaamd: www.bitcoincommunity.nl - hij werkt en is up-to-date. Ik heet jullie allemaal van harte welkom op het forum!

Dag,

Mo

waarom nog een forum als ik vragen mag, terwijl we de pub al hebben?

hey mensen, aangezien belasting aangifte eraan zitten te komen, en dit nogal een topic is vraag ik me af of jullie dit gaan doen.

ja het moet natuurlijk officieel, maar de vraag is doen we het ook. want kunnen ze hier wel achter komen?

graag eerlijk antwoord geven.

mvg Jonah

• ik hoef geen belasting aan te geven want heb minder dan 25k maar ik zou het WEL doen als ik meer had.
  • ik hoef geen belasting aan te geven want heb minder dan 25k maar ik zou het NIET doen als ik meer had.
  • ik geef belasting aan.
  • ik geef geen belasting aan.

0 voters

@peter since when do u speak dutch hahaha

he likeneo, hier krommenie, wanneer spreken we iets af?

Hay, zit lekker relaxed in Thailand deze maand… Gratis vakantie van mijn weldoener: mr. Token haha!
Kom gezellig deze kant op!

moet ik nog ff beter traden maar bedankt voor de uitnodiging, c u!

Wat is er mis met dit forum?

Hi – rep Rotterdam btw.

OK, ik snap wat je bedoelt denk ik, @keepitfrosty.

We moeten eigenlijk “een echte” aparte Nederlandse Bitcoin Pub forum vind ik.

Zo een lange thread als dit is onoverzichtelijk.

Gr.,

[ wi ~ sjaal ]

Hallo HODLanders, :grin: waarom is het hier zo stil… :thinking:

Haha, I wanted to ask @john and/or @peter if we could have a separate Dutch TBP Forum somehow, because this is basically a long ass thread. :nerd_face:

Smash that like button…

Voor mij is een nl pub niet echt nodig. Dat was ook mijn reactie “wat is er mis met dit forum”.

Bedoelde je met “forum”: “bitcoincommunity.nl”, of deze thread?

Ik bedoel(de) inderdaad een echte complete BP NL forum (met verschillende topics en threads) – niet dat ik er echt behoefte aan heb nu trouwens [ gelukkig leer ik snel en is mijn engels is best wel goed ].

Ik heb een nieuwe Discord omdat de link hier boven niet werkt.

Ja ik bedoelde inderdaad die url. Dat hoeft dus van mij allemaal niet. Bitcoin pub is prima zo.

OK… Alles in een thread zoals dit is aardig onoverzichtelijk… Maar ik kwam er dus inderdaad pas achter dat er een NL BP Discord is… Die moet ik nog checken trouwens… Ik heb wel een Discord account maar ik zit er (nog) niet echt op.

Waro in R’dam?

Gr. u. Beverwaard (IJsselmonde)

Aangezien er een aardig groepje al in R’dam zit kunnen we sowieso een R’dam meet-up doen denk zo…