#CRYPTONATION in the NETHERLANDS 🇳🇱 Let's get together?

Een whatsapp groep is wel fijn

persoonlijk maakt het mij niet heel veel uit. ik snap het als mensen het niet fijn vinden om nummers uit te ruilen.
persoonlijk vind ik discord handig omdat je meerdere kanalen in 1 server kan hebben. en per kanaal kan bepalen of je meldingen wilt binnenkrijgen. zo krijg je wel een melding voor iets belangrijks, maar geen melding als er gewoon een beetje slap gelult wordt.
t maakt mij niet veel uit. persoonlijk gaat mn voorkeur naar discord omdat het wat meer opties biedt maar als jullie allemaal voor whatsapp zijn dan vind ik dat ook prima.
als het een probleem is omdat je discord niet begrijpt ofzo (geen idee kan een rede zijn) dan wil ik het best uitleggen.
groetjes, Jonah

Prima Jonah. Hoor graag wat meer over Discord. Dank.

Waking this thread up… wuddup NETHERLANDS!?

Hello from the other side

Word! Looking forward to seeing your excellent finishing touches!

Discord is een soort skype. Alleen werkt het veel makkelijker en soepeler. Je joined een server. Die server wordt gehost door iemand (ik host op dit moment de dutch crypto server) en in de server heb ik een aantal kanalen aangemakt. Net als hier threads. Dus een bitcoin kanaal. Een kanaal voor een gezellig babbeltje. Neo kanaal. En n belangrijk kanaal. Het handige van discord is dat je en de app op je mobiel kan downloaden en dat je notificaties krijgt als iemand wat zegt. Je kan zelf bepalen van welke kanalen je push notificaties wilt ontvangen. Je kan dus bijvoorbeeld het gezellige kanaal waar mensen gewoon babbelen snoozen. Maar het belangrijke kanaal waar mensen alleen belangrijke dingen opzetten. Bijvoorbeeld iets dat gebeurt in de markt of wat dan ook. Wel aanlaten staan zodat je een push bericht krijgt als er wat belangrijks gebeurt. Zie het als de bitcoin pub alleen dan meer een soort chat pub inplaats van forum. Waar je zelf kan bepalen over welke onderwerpen je notificaties krijgt

Hoop dat dit een beetje helpt,

Groetjes Jonah

I have always wanted to visit but just never made the plans to do it, this would be the perfect reason to make it happen.

Thomas Hunt from World Crypto Network is currently in Amsterdam :star_struck:

Hallo allemaal! Is het gebruik van Discord al een succes met de NL groep? Zo ja, dan wil ik er wel bij. :slight_smile:

Cryptonation @ Netherlands

Yoyoyoy, I’m down here in Belgium! I hope to meet with a friend in Amsterdam sometime in November. Let’s all meet up there!

Hi geen succes helaas. Maar ga naar cryptotrader.nl. Daar hebben ze een slack waar 500+ NL leden zijn. Is top!!

Danke vel, I need to study Dutch first :wink: hehehe.

Nog nieuw hier, ben eerst veel aan het lezen en bestuderen voor ik aan het echte werk ga beginnen. Nog iemand tips hoe je beste ‘klein’ kan beginnen?

Wil eerst vertrouwd raken om langzaam te kunnen groeien :wink:

Haha, goed om te zien dat er zoveel uit Nederland komen.

Ik kom zelf uit regio Eindhoven, samen met nog wat andere members vd cryptonation.

Koop de bitcoin en houd het vast :smiley:

Nee, anders om floridawater…kocht gisteren de neo moet het zijn :joy: (zelf ingestapt op 2 juni in de neo met al mijn spaarcentjes gelukkig)…:star_struck::star_struck::star_struck:

gr. uit Zaanstad!

Oke. Dat is goed. Ik was ook iets aan het doen, maar nu houd ik Bitcoin gewoon omdat het het veiligste is naar mijn mening. NEO is kwantumbestendig, maar het beste voor jou en alle anderen die nog steeds houden. Bekijk de “MACD” en “RSI” uitgelegd op dag 29 en 30 van het “B90X Programma” voor LTC, OMG, XMR en Dash. Misschien XLM.

Slim, hold die btc… Flinke dip maar komt wel weer goed… Ik heb trouwens ook nog wat btc … En hold ook natuurlijk… Idd veilige munt… :smile:

Dat doe ik niet. Te veel risico voor mij gezien het relatief lage volume. SafeX staat gerangschikt op 137 op coinmarketcap.com