#CRYPTONATION in the NETHERLANDS 🇳🇱 Let's get together?

I say lets not just invite dutch peeps! Maybe people from other countries our interested to meet up aswell :slight_smile: @peter for example, WHO AGREES!

The problem is he would need to miss his little doge’s :frowning:

That would be some dedication!

Definitely! Any #cryptonaut is welcome! That’s the spirit

ik studeer in amsterdam. to the moon guys!

Ola, groetjes uit Amsterdam

Noorwegwn hier, maar ben in Oktober in Amsterdam. Ben er absoluut bij mocht er dan toevallig wat zijn! :rocket::rocket::rocket:

Venlo :neutral_face:

Rotterdam, ken je dat niet horen dan? :wink: Ik ben deze week begonnen met #CRYPTO’s. Kocht 't wel een beetje duur, maar ja. :stuck_out_tongue:

Trekt wel weer bij joh, no worries.

Yooooo Dutchies! Goed om te zien dat Nederland en Belgie ook vertegenwoordigd zijn.

Ik ben momenteel bezig met Nederlandstalige websites over crypto, waaronder een discussieplatform dat draait op dezelfde software als thebitcoinpub. Als er hier mensen zijn die interesse hebben om mee te helpen dit van de grond te krijgen, pm dan je email voor een invite!

Hi allemaal, ik volg de pub al een tijdje en ben nog niet zolang ingestapt in de cryptos…nu ongeveer 10k in een gespreid portfolio gestoken. De markt is idd erg volatiel maar ondanks de forse crashes (in mijn ogen) altijd nog gem. zon 10% in de plus gestaan met uitschieters naar 25%. Mn doel was om na een half jaar eens te overwegen iets te verkopen en anders na een jaar. Ik twijfel nu wel om als de beurs weer flink omhoog gaat wat winst te pakken. Hoe gaan jullie hiermee om…?

De beste manier is denk ik wat peter altijd zegt, zet goals voor elke coin. Zelf heb ik ook nog wel eens de nijging om ergens in te springen. Maar zolang ik voor meer BTC een coin kan verkopen dan dat ik er voor betaald heb dan is het altijd goed.

Ik heb bijvoorbeeld met OMG gezegd dat ik 20% winst will hebben. Zodra ik zie dat ik op die 20% kom ga ik kijken hoe de markt dan is, en of ik het dan wil verkopen en m’n winst ga pakken of dat ik hem langer houd als ik denk dat de waarde gaat stijgen.

Ik kijk momenteel dagelijks hoe het een beetje zit, werk m’n spreadsheets 1 a 2 keer in de week bij.

ok, dus ff strategie bedenken ;)… waarom altijd voor BTC inwisselen dan? en niet voor euros?

BTC omdat je dan opnieuw kan investeren, en BTC prijs zal in de komende jaren nog wel stijgen, alle BTC die je nu verdiend wordt alleen maar meer waard. Plus, je betaalt altijd om BTC om te wisselen naar Euro, kan je beter in 1 keer veel laten omzetten naar euro dan steeds een klein beetje

thanks that makes sense! just a beginner :wink:

Haha, ik ben sinds een maand bezig, er valt genoeg te leren :wink:

@Yvette Ik ben ook pas begonnen (minder dan een week)… maar, heb toch wel een vraag! Ik heb momenteel niet echt veel te investeren (ongeveer 500 euro). Ik heb alles geïnvesteerd in Bitcoins.

Echter, merk ik dat als de waarde stijgt of daalt je er niet echt veel van merkt. (Gelukkig maar, anders was ik een heel hoop armer met de plotselinge daling van Bitcoins na m’n aankoop)

Ik ben daarom van plan om te investeren in wat kleinere coins (om meer winst te behalen, of juist verlies :p) , maar welke adviseer je mij? Bitcoin Cash is wel een crypto waar ik aan zit te denken.

Ciao!

Ik ben chagrijnig, dus geen meet up nu.

Bitcoin is en blijft lastig, percentueel merk je weinig verschil. Zelf het ik m’n geld in NEO, LISK en OMG zitten en mine ik UBIQ. Heb wat Stratis maar wil daar graag vanaf. En een paar coins die kut zijn, FOMO kopen. Maar probeer zelf te kijken wat er is, wat voor teams erachter zitten en wat je denkt dat het gaat doen.

Of, als je lui ben, lees wat mensen hier doen :wink:

Ohhh ben ook pas een maandje bezig. Wel
Verslavend dit :grin: Gelukkig stijgt alles weer. Wil ff stoppen met investeren nu. Zit al erg veel in hahah